De online wereld verandert snel en dat heeft een grote impact op sales en marketing. “Effectieve marketingplannen ontwikkelen en implementeren, bedrijfsprocessen optimaliseren, concrete opleidingen verzorgen: Bureau Boone wil de ontbrekende schakel zijn die een bedrijf nodig heeft om te groeien en te bloeien”, vertelt oprichter en zaakvoerder Gianni Boone. Bureau Boone werd in 2011 opgericht door Gianni Boone, een marketingconsultant met meer dan 10 jaar ervaring in zijn vakgebied. Zijn specialiteit ligt bij het ontwikkelen en implementeren van marketingplannen, het optimaliseren van bedrijfsprocessen en het verzorgen van concrete opleidingen. De West-Vlaamse ondernemer werkte al samen met grote en kleine bedrijven in verschillende sectoren zoals technologie, gezondheidszorg en vastgoed. “Ik wil met nieuwe marketingtrends en -technologieën de brug slaan tussen waar een onderneming vandaag staat en waar ze in de toekomst graag wil staan”, vertelt Boone. Tot 2020 richtte Bureau Boone zich op online en offline marketing en events. “Door corona wijzigde er heel wat in de bedrijfswereld waardoor ook wij onze aanpak moesten aanpassen. Er is, in tegenstelling tot vroeger, geen strikte scheiding meer tussen online en offline marketing en events. Alles hangt nu meer en meer samen. Ik merk tijdens mijn gesprekken met klanten dat veel bedrijven nood hebben aan meer professionele begeleiding. Ik wil hen bijstaan als missing link, bij het navigeren doorheen het steeds complexer wordende digitale landschap. Daarom kunnen ze bij Bureau Boone terecht voor advies, opleidingen en marketingondersteuning.”